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Aufsatz(elektronisch)#14. Mai 2023

The effect of robot anthropomorphism on revisit intentions after service failure: a moderated serial mediation model

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 11, S. 2621-2644

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#27. September 2023

When consumers have difficulty understanding ads: How technical language lowers purchase intention

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 2, S. 796-807

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#416. November 2021

The more envious the consumer, the more impulsive? The moderating role of self-monitoring and product type

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 34, Heft 9, S. 1922-1942

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#58. Juni 2020

The effect of brand anthropomorphism, brand distinctiveness, and warmth on brand attitude: A mediated moderation model

In: Journal of consumer behaviour, Band 19, Heft 5, S. 523-536

ISSN: 1479-1838

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